services.znu.ac.ir/planning/detailed-organization-approval-process-plan
 
 
بروزرسانی: 8-9-1402
فرآیند تصویب تشکیلات تفصیلی

معرفی:

تصویب تشکیلات تفصیلی

تشکیلات سازمانی مشخص می نماید که وظایف، چگونه تخصیص داده شوند، چه شخصی مسئول و به چه شخصی گزارش می دهد و ساز و کارهای هماهنگی رسمی و همچنین روشهای ارتباطی سازمانی (قواعد ارجاع) که باید رعایت شوند کدامند؟ از دیدگاه استاندارد ساختار سازمانی را به عنوان یکی از اجزاء سازمان می شناسیم که از عناصر پیچیدگی، رسمیت و تمرکز تشکیل شده است.

گردش کار:

-

پرسش های متداول:

  1. زمان لازم برای اصلاح و بروز رسانی تشکیلات تفصیلی چند سال است؟ حداقل سه سال
  2. مراحل اصلاح تشکیلات تفصیلی به چه ترتیبی می باشد؟ ابتدا پیشنهاد واحدهای مختلف دانشگاه اخذ و پس از مطابقت با آیین نامه تشکیلات مصوب وزارت متبوع و با عنایت به نمودار سازمانی مصوب تشکیلات تفصیلی تنظیم و پس از طرح در هیات اجرایی منابع انسانی و اخذ نظر ریاست محترم دانشگاه و یا هیات رییسه دانشگاه جهت طرح در کمیسیون هیات امنا در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد.

پیوندهای مرتبط:

آیین نامه تشکیلات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی، نمودار سازمانی مصوب

کارشناس مربوطه: خانم نسرین سلمانیان - شماره تماس: 33052744